COVID-19 - To Customers and Business Partners

COVID-19 – Zákazníkům a obchodním partnerům

Posted on: January 12, 2023



Stejně jako vy se přizpůsobujeme změnám každodenního života vyvolaným šířením koronaviru (COVID-19).

Stejně jako vy se přizpůsobujeme změnám každodenního života vyvolaným šířením koronaviru (COVID-19). Tato stránka poskytuje přehled toho, co děláme pro zachování bezpečnosti našich zákazníků, zaměstnanců a partnerů.

Zde jsou některé důležité aktualizace od 24. března 2020:

  • Služby zákazníkům. Mnoho členů našeho týmu bylo nastaveno tak, aby pracovali z domova a pomáhali tak podporovat úsilí o zastavení šíření viru. Zachováváme provozní dobu zákaznického servisu od 8:30. do 15:30 PST, pondělí až pátek. Můžete zaznamenat o něco delší zpoždění než obvykle, ale každému dotazu se budeme věnovat co nejdříve.
  • Elektronický obchod. Vzhledem k mnoha uzavřením maloobchodů jsme spustili nový web elektronického obchodu, který umožňuje zákazníkům objednávat produkty přímo z našich skladů. Tyto sklady jsou velké a jako další ochranu naši zaměstnanci skladu dodržují zásady sociálního odstupu a mytí rukou stanovené místními zdravotnickými úřady.
  • Komunikace: Na naše webové stránky jsme přidali funkci online chatu pro zákazníky, kteří hledají pomoc a/nebo technickou podporu. Založili jsme také Facebook Messenger chat, který lze využívat prostřednictvím naší facebookové stránky Bradley Smoker. Tyto služby budou monitorovány a udržovány pracovníky interních a externích služeb zákazníkům a technické podpory. Naše číslo 1-800 bylo automatizováno s možností přesměrování vašich hovorů na nejvhodnější oddělení.
  • Bezpečné doručení produktu. Zavedli jsme opatření, která zajistí, že produkty objednané online budou bezpečně doručeny až k vám domů. Většině zákazníků to umožňuje získat své položky, aniž byste museli s kýmkoli přímo komunikovat. Podle odborníků Světové zdravotnické organizace a Centra pro kontrolu nemocí je riziko infekce z balení „neuvěřitelně nízké“ a přijímáme další opatření, abychom zajistili, že naše produkty budou čisté a bude s nimi zacházeno s extrémní opatrností.
  • Zaměstnanci. Zavedli jsme funkční systém, který umožňuje členům našeho týmu přijímat vaše hovory nebo odpovídat na e-maily a chaty z domova, čímž pomáháme přispět k úsilí naší komunity o zastavení šíření viru. I když mohou mít omezenou schopnost vyřizovat záruky a požadavky na díly, vyřídíme všechny požadavky tak rychle, jak to bude možné.

Zatímco se přizpůsobujeme těmto výpadkům, nadále se věnujeme obsluze našich zákazníků s minimálním přerušením. Na tuto stránku budeme zveřejňovat aktualizace, jak se věci vyvinou, a hluboce děkujeme za vaši podporu a trpělivost.

Wade Bradley